marți, 7 decembrie 2010

Saptamana nationala, mondiala si intergalactica a tezelor

Am teza la info maine, la mate, la biologie, la chimie, la romana, la engleza sau la mai stiu eu ce. Astazi numai si numai acest lucru l-am auzit(exceptand cele doua ore de excelenta la geografie in care in sfarsit m-am detasat de incordarea inchegata in mine de peste zi). Ce sa va spun dragilor... noroc si bafta la copiat daca va fi cazul! Concentrare si toate cele... macar sa ramaneti cu ceva si urmatoarele 2-3 zile dupa teza, nu sa tociti asa doar pentru 10-le acela luminat si de multe ori nemeritat. Of, of... de cate ori faceam si eu asa, iar cand ma gandesc ca mi-au mai ramas una, doua ocazii sa pun in aplicare metoda "elevului eminent" inainte de teza ma apuca dorul nebun de carte... Dar asta este... e sistemul acela "the best" despre care stie toata Europa ca e la pamant, dar ce conteaza... Pacat este ca... se stie si la facultati si in licee si acasa la parinti faptul ca notele nu reflecta realitatea, dar noi, noi tinem cont de ele si da-i frate cu copiatul ca 10 trebuie sa aiba toti!!! Doar cel ce fuge de la coada vacii si nu stie sa isi deschida gura(sa isi deschida gura, nu sa vorbeasca!!!) intr-o conversatie trebuie sa aiba si el o medie bubuita de 9,70 si sa dea si tovarasul la facultate... INJINER se face(cu JI de la Jiu...)

 Lasa ca trece si ziua de maine si cea de poimaine si vine vineri si vin betiile si chefurile si apoi mai este o saptamana si adio frateee. La sanius cu sacul de rafie si capacul de buda! Si apoi peste alte 10-12 luni vine ea facultatea si sesiunea si presesiunea si colocviile... ce-i aia o teza amarata la romana sau mai stiu eu ce... sta distractia din liceu in asta? Si dupa cum spunea o scumpa colega astazi, din liceu imi amintesc de excursii, chefuri, iesiri, turneele, spectacolele si nu cum invatam eu pentru teza. Asa ca... faceti-va alte amintiri daca nu le aveti deja!

Sa vina vacanta!!!!
V-am pupat, eminentilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu