joi, 23 decembrie 2010

Nu, nu fac prăjituri pentru Crăciun. Le cumpăr!

Astazi toata lumea facea prajituri... am sunat peste 20 de persoane si cel putin 15 faceau prajituri! Baieti, fete, barbati sau femei, elevi, studenti etc. aproape toti faceau prajituri si cativa pierduti, curatenie! Oameni buni, ce pregatiti de sarbatori... cum ramane cu friptura, cu piftia, cu sarmalele? Doar prajituri, prajiutri si iar prajiutri?

Astazi am iesit putin din vizuina in forfota ce a impanzit orasul si ce sa gasesc, ce sa vad in marea de oameni grabiti? Plase arhipline, neincapatoare, brazi sibtirei, cadouri cumparate de la magazinul chinezesc, 4-5 mandarine in pungi de plastic si cam atat... destul de slab cu Sarbatorile de Iarna anul acesta si asta e observabil nu dupa pungile oamenilor, pentru ca ele oricum vor fi pline... calitatea produselor din punga, ea conteaza. Alta remarca a mea... unde sunt brazii de Craciun? Anul acesta am vazut prin balcoanele vecinilor foarte putini arbori taiati pentru a fi impodobiti cu globuri si luminite. Iar acolo unde rasarea un varf verde de brad, crengile dese lipseau cu desavarsire, iar tilpina nu parea mai groasa decat mana mea dreapta... Ce sa insemne asta? Nu ma pronunt, astept sa vad maine seara beculete la ferestrele Clujenilor caci deocamdata, doar familia mea si inca 5-6 locatari din zona mai risca o facutura umflata de la compania ce ne distribuie curentul electric. Astept, astept sa vad cu adevarat urmele Craciunului... globuri, brazi, luminite, cadouri de calitate, mancare buna, prajituri delicioase si... colindatori pe strada! Colindatori care in orase merg la colindat pentru... oare pentru ce? Te las pe tine sa te gandesti si sa speram impreuna ca maine totul va fi schimbat, doar e Ajunul Craciunului.

Si ca sa raspund la intrebarea obsesiva care mi-a fost pusa astazi(poate par eu o gospodina iscusita sau femeie de casa)... nu stiu de ce toti ma intrebau: "tu nu faci prajituri?". Lor, tie si oricui va fi curios raspund ca nu, nu fac prajituri, le cumpar!

Nu uitati si de friptura, lasati prajiturile ca oricum ingrasa!!!

Spor la ce mai faceti voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu