luni, 22 noiembrie 2010

Fenomenul Facebook in doua zile.

Fenomenul Facebook ia amploare pe zi ce trece. Saptamanile trecute s-a lansat si documentarul despre fondatorul Facebook, iar noi ne delectam in continuare cu tot felul de aplicatii, spionajul activitatii prietenilor sau pur si simplu socializare. Totusi, ceea ce se intampla acolo, pe Facebook, e un fenomen in masa... de ce spun asta? Pentru ca: si de aici incepe povestea si enigma mea...

Weekendul acesta, plec iar in Retezat cu copiii. Ma delectez, distrez si evident, ma rup de lumea tehnologiei si de urbanul intunecat pentru numai 2 zile. Gratie semnalului razlet din spatele cabanei iau si eu legatura cu lumea de dincolo... La ce te-ai gandit iar? Hmm... era vorba de lumea de dincolo de munte!!! Deci... mai vorbesc cateva minute la telefon cu cine trebuie despre tot felul de nimicuri, dar fara vesti bomba si alte lucruri complicate.

Chiar ma gandeam ieri la intoarcele la faptul ca o astfel de iesire iti ia parca din toate nimicurile lipite precum niste paraziti doar in gandul nostru. E atat de bine cand stai 3 ore fara sa gandesti...doar sa privesti, doar sa te gandesti la orice altceva, numai la munca sau la scoala nu. Ei bine, dupa cele doua zile de weekend a urmat din nou luni. Da, ziua aceea de luni...
Si ce sa fac eu acasa daca nu sa vad ce mai e nou pe Facebook: un mesaj pe wall sau cum se numeste(nu imi petrec mult timp descoperind tainele canalului de socializare) despre noile imagini de profil ale anumitor prieteni. Din toate acelea, cel putin un sfert erau acum imagini cu personaje din desenele animate. Nu intelegeam de ce... Am mai zabovit cateva minute pe acolo dupa care mi-am vazut de treaba. Acum, spre seara, am accesat din nou site-ul minune. Ghici ce am gasit! Un alt mesaj asemanator cu pozele de profil schimbate. Ce predomina? Nu, nu bulinele rosii care erau cu 7 mai multe decat cele negre... Predominau pozele cu personaje din desenele animate... am recunoscut cateva din copilaria mea, m-am bucurat sa imi amintesc de faptul ca desenele mele preferate erau "Viata cu Louie", dar totusi nimic nu deslusea enigma. Care e misterul acestei schimbari in masa a imaginilor de profil?
Personajele seamana cu detinatorii conturilor Facebook? E o asemanare fizica, comportamentala... sau care e marele mister?

Si cate si mai cate s-au mai intamplat in aceste doua zile...


Tare multe mai vreau sa stiu si eu... insa doar asa ma pot integra in lumea mondena... fiind la curent cu tot ce-i nou! Lume, lume bine e acolo unde nu e telefon si internet... doar ca acolo nu erai si tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu