miercuri, 12 ianuarie 2011

O zi de miercuri, ianuarie, 2011

Noapte scurta, berea lunga. Cadere brusca in miezul forfotei cotidiene. Ganduri, planificari, dar nimic concret.
Ce sa insemne asta oare? Nici nu am idee... imi e parca blocata mintea sa mai gandesc, sa gasesc aceleasi raspunsuri fara folos la aceleasi intrebari puse doar asa, ca sa fie. Stau si ma uit in jur... ce vad? Miscare. Aud ceva? Aud un zumzet infundat de ecoul barat al incaperii in care sunt acum. Si stii ce e ciudat... e ciudat pentru ca nu vreau sa fiu acum, aici. E ciudat atunci cand trebuie sa fii la locul nepotrivit, printre persoanele nepotrivite... dar ma gandesc totodata ce bine e cand esti cu ei, prietenii alaturi de care fiecare seara petrecuta in compania lor se transforma mai mult intr-o dimineata alaturi de ei. Atunci gasesti raspuns la intrebari, iti faci planificari. Ai viziuni si inspiratie... cand esti cu oamenii care iti dau inspiratie, chef de munca.

Mi se pare atat de irespirabil si fara esenta aerul de unde scriu acum... imi atrofiaza chiar si gandurile! Idei, teme de scris... nimic. Toate au pierit in desertul spleenului meu!
Stau si ma uit in jur. Penibil! De ce nu scriu? De ce nu imi misc degetele mai repede pe tastatura neagra... de ce tastez cate ceva si apas repede butonul ucigas "<-" ? Nu am raspunsul la mine azi, a ramas in calalta geaca... ma duc sa il caut!

Zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu