luni, 21 martie 2011

Viata-i mult prea scurta ca s-o dormi!

Salutare !
Va scriu astazi intr-o forma de zile mari... in ultimele zile sunt intr-un continuu boom de fericire si acest lucru  ma incarca cu extrem de mult optimism. Astfel, doresc sa iti impartasesc si tie putin din pozitivismul in care m-am inecat in ultimele zile.
Pentru ca vineri nu am ajuns la concertul trupei mele preferate din copilarie, Voltaj, recuperez acum lipsa mea de la concertul la care as fi strigat cu siguranta refren dupa refren si as fi sarit precum un acrobat beat in fata scenei. Dar pana sa iti propun melodia de astazi, tinereasca ce-i drept si sigur ne pe gustul unora(soarta!), am sa va povestesc putin despre muzica sau trupele favorite.
Ce inseamna oare trupa favorita? Ce inseamna sa ne placa oare Voltaj si nu Dj Project? De ce ne place Celia in loc de Shakira? Ei bine, raspunsul acesta fiecare il va da pentru el... ne plac anumite trupe pentru ca ne regasim in versurile lor, in muzica lor, ne pliam perfect pe atitudinea descrisa de ei in concerte, ne pliam perfect pe circumstantele cantate in melodii si ne reprezinta pana in varful unghiei refrenele lor.
Asa ca, iti propun pentru astazi nu una ci doua melodii, amintindu-mi cu bucurie de concerdatele Voltaj la care urlam si transpiram si ma manifestam asa cum puteam eu mai zgomotos fiind ridicata pe umerii celor mai solizi decat mine. Cand se canta "20 de ani" si eu aveam 14 ce mai traiam momentul... sau cand se canta "Albinuta" si eu nici macar nu stiam despre ce e vorba(aici trebuie sa razi) strigam in gura mare "si imi sopteste c-ar mai vrea/ muscata mea".
Dar au trecut anii si uite ca ma regasesc mai mult ca niciodata in refrenele(nu acelea despre insecte!!!) ce trebuie cantate cu siguranta in fiecare dimineata sub dus - e un pas spre inceputul unei zile frumoase!

Melodiile propuse:
Voltaj - Prea scurta ( fiecare cu ce-l doare intelege ce vrea la acest titlu)
Voltaj - Si ce

Zile frumoase si nopti petrecute valorificand timpul la maximum caci... viata e mult prea scurta ca s-o dormi!



p.s. eu nici la gradinita nu dormeam de amiaza - cea mai mare pedeapsa era aceea ca eu sa dorm



2 comentarii:

  1. Un alt articol frumos scris de tine(la fel ca toate celelalte:)).
    Exista un proverb care imi place foarte mult:"Traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima!",adica sa nu iti pierzi viata degeaba,pentru ca este prea scurta dupa cum ai scris si tu.
    Ps:Voltaj este una dintr cele mai bune trupe din tara si una care merita ascultata de cei tineri care stiu ce inseamna cu adevarat viata!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri!
    Ma bucur ca impartasim aceleasi perceptii si incercam sa le si punem in practica in viata de zi cu zi.
    Cat despre Voltaj, cred ca subiectivitatea primeaza intotdeauna, insa pentru mine ei sunt preferatii inca din copilarie(daca traiam in alte vremuri ascultam altceva, insa dintre toti ei mi-au placut).
    Proverbul amintit de tine este foarte frumos, iar pentru un om cu o viata activa si plina de bucurii il consider nelipsit din mentalitatea acestora.
    Toate bune! Multumesc pentru vizita de pe blog si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere