marți, 15 martie 2011

Primaveri de vis se petrec!

Nu-i asa ca primavara inseamna viata si bucurie?
Nu-i asa ca primavara inseamna renasterea sufletului, nu doar a naturii?
Nu-i asa ca primavara inseamna reinnoire, reperfectionare, redepasire, redescoperire, reambitionare si multe alte "re"-uri.
E primavara in sfarsit!
E cald, iar gandurile noastre parca prind mai mult curaj acum. De ieri pana azi mi-am propus atatea lucruri... am aruncat in aer din nou o gramada de teluri pe care incep chiar de azi sa le ating. E perioada din an in care investesc cel mai mult in viitorul meu si asta pentru ca... ceva ma inspira... E cineva care imi da o putere imensa, iar o mana de oameni ma hranesc cu fericire pura, asa cum doar primavara gasesti in zambetele prietenilor.

Sa zambim Soarelui mai mult caci e un anotimp nou, iar primaveri de vis de petrec!


Saptamana insorita, zambitorule!



Melodia recomandata:
Albatros - Doi nebuni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu