duminică, 20 martie 2011

Cu un ochi plang, cu altul rad

Uneori ne incearca atat de multe sentimente intr-un timp scurt. Nu stim daca avem de ce sa plangem sau avem de ce sa ne bucuram... nu stim daca trebuie sa privim partea plina a paharului sau partea goala. Nu stim daca e bine sau daca va fi bine, daca e rau. Insa noi traim emotii si plangem, radem, zambim, ne condamnam si urlam inauntrul nostru de suparare, apoi strigam de fericire atat de tare incat ecoul dinauntrul nostru devine infinit parca...
Cunosti acele momente in care uneori se intampla ceva rau, dar totusi ceva bine? Crezi in sintagma "in tot raul este un bine"? Daca ti-ai raspuns afirmativ, afla ca si eu cred! Cred cu tarie ca exista mereu o oaza de lumina, o parte plina a paharului, o parte buna, o completare... iar asta am simtit azi. Am simtit astazi ca uneori, daca nu toate se intampla asa cum iti doresti, poti totusi sa castigi multe... poti castiga prieteni, experiente, cunostinte, bunuri materiale, sufletesti, premii, relatii si multe altele. Cat timp vedem mereu castigul din nesansa, acea oportunitate spre taramul binelui... atunci consider ca putem spune ca am plans cu un ochi si cu altul am ras.
Lucrul acesta ciudat mi s-a intamplat astazi... fara sa imi dau seama, cu un ochi plangeam si cu altul radeam. Doar atunci mi-am dat seama ca am gasit deja puntea spre taramul binelui si calatoria spre mai bine a inceput deja. Mi-am sters ochiul plangacios si acum iti zambesc deschis cu amandoi capruii stralucitori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu