vineri, 25 martie 2011

Bun venit weekend drag!

Buna dimineata!
E vineri, e soare la Cluj(-Napoca), eu astept nespus sa plec la Timisoara(abia peste o luna, insa eu astept), in cateva ore voi fi din nou in Retezat si asta ma impinge sa va propun pentru astazi o melodie tot din copilaria mea. Pana atunci insa... mai avem de povestit caci e dimineata, iar cafeaua inca are aburi parfumati.
Ma gandeam la subiectul meserie vs. vocatie. Insa consider ca e un subiect mult prea amplu pentru un inceput domol de weekend. Insa pana voi reveni pe tapetul blogului cu un astfel de articol iti las tie timp de gandit despre ce inseamna o meserie si ceea ce inseamna o vocatie. Tu ai o vocatie sau doar o meserie? Le ai pe amandoua, niciuna?
Intr-un articol viitor voi reveni cu o explicatie si o diferentiere mai clara dintre cele doua componente de baza ale vietii de zi cu zi, caci consider mai mult decat necesara descoperirea unei vocatii pentru a afirma dupa o varsta ca avem o viata frumoasa... iar pentru asta m-am documentat eu inainte. Stai pe aproape!

Inceput de weekend la fel de frumos ca al meu pe ritmuri de Hi-Q - "Buna dimineata"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu