luni, 25 octombrie 2010

Iti place ziua de luni?

Buna seara doamnelor si domnilor, domnisoarelor si domnisorilor...sau buna seara prieteni? Aleg mai bine a doua varianta.
Am sa crap azi usa blogului doar putin, cu un articol despre LUNI. Da, azi e luni, inceput de saptamana, dupa weekend, chefuri, betii, ore petrecute in intimitate cu... cine ne-am simtit noi bine sau mai stiu eu ce alte nebunii fara copii. Lista poate continua despre activitatile tale de weekend(te las pe tine sa o faci in minte).
Am primit azi un mail de la un domn psiholog ce ma ajuta sa imi descopar vocatia. Si imi punea intrebarea :" Iti place ziua de luni?". Tot el spunea ca, nu te poti lupta cu ziua de luni daca nu iti place ceea ce faci. Frumos, foarte frumos spus. Scurt si la obiect si imi mai si da de gandit interogatia. Am stat si m-am gandit bine...
Eu una, am toane. Azi imi place luni, saptamana viitoare nu imi place luni. Azi nu mi-a placut. M-am tot framantat majoritatea weekendului si ma tot gandeam cu groaza la ziua de azi. Ce prostie...sa iti fie groaza de o zi de luni! Asta nu e bine, cu siguranta nu e bine...mai am de lucrat la farmecul zilei de luni.
Dar tie? Tie iti place LUNI?
Un lucru e clar: atunci cand imi voi alege jobul, voi avea grija sa imi placa si ziua de luni. Ii respect pe cei ce spun :"mie imi place la munca, imi fac meseria cu drag" si respect in primul si in primul rand profesorii care spun asta. Mi se pare incredibil de frumos sa iubesti ceea ce faci si cu atat mai mult cu cat...e nevoie de multa pasiune pentru o astfel de meserie. Chiar miercuri am intalnit unul si... mi-a facut parca seara mai frumoasa sau cel putin ora petrecuta in compania-i. Stima ei!
Hai sa facem sa ne placa luni! Sa mergem fericiti la munca, scoala, cumparaturi si sa ne bucuram pentru ca... am mai prins inca un inceput de saptamana minunat. Dupa luni urmeaza marti. Maine ce-o mai fi?



P.S. NU LASA PE MAINE CE POTI FACE AZI! CHIAR TIN MULT SA ITI REAMINTESC ZICALA VECHE DIN COLIPARIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu