miercuri, 25 februarie 2009

Broaste si broscute!


broaste....raioase inca...waw...ce animalute dragute!!! acum cativa ani,chiar nu vedeam in aceste marionate verzi maronii o adevarata frumusete.imi era si frica de ele...pana intr-o zi cand, am asociat tipica broscuta cu...ceva mai neobisnuit(gandirea perversa a elevilor in timpul orelor plictisitoare...nevoia de un ras nebun)...si...am inceput sa iubesc broscutele:X am inceput sa cumpar broscute, sa vorbesc despre broscute si sa inceput sa am chiar o broscuta!!!...waw...ce ciudat...sa ti o broscuta...na...nu tin o broscuta, am doar o prietene broscuta, din cap pana in picioare!!!(ochi de broscuta, gandire perversa de broscuta, pozitii de broscuta...tot ce vrei:> )
acestea fiind spuse, iti dedic tie aceasta postare, broscuta mea!!!:***
p.s. se suna in 2 minute si nu mai pot sa scriu!
noi iubim broscsutele!!!!!!!

Un comentariu:

  1. Da... Incredibil!
    Cei care ma cunosc mai mereu ma intreaba : " Dar de ce iubesti fixxx broastele? " , iar eu le zic : " Ca am o prietena broasca , amintiriiii legate de broaste :> , raioase mai ales :)) >:D<" Mutumesc pt mica ta povestioara >:D< :*

    RăspundețiȘtergere