miercuri, 21 septembrie 2011

Atunci cand ne afisam prostia, vulgaritatea, curvustinismul

Avertizare cate toti cititorii: articol scris in mare graba, printre o gramada de treburi si cu un flux de ganduri nervoase si scarbita in acelasi timp de prostia tinerelor ce se fâțâie contemporane cu mine pe Facebook.

Povestea incepe acum ... nici nu cred ca a trecut un minut. Lucram de zor pe calculator, foloseam internetul la maximum si implicit reteaua de socializare Facebook. Faceam cunoscut un eveniment si dau din greseala de nu stiu ce buton ca imi apar toate posturile "prietenilor mei"(de pe Facebook) sau ceva de genul. Si primul care imi apare - ca doar nu stau eu sa citesc ca nebuna toate anunturile copiilor - este urmatorul. Si va dau cuvantul meu ca "citez" cu un copy si un paste ceea ce scria acolo. Pregatiti-va dragilor si dragilor:

"Cine e disponibil sa vina cu mina pana la spital sa fac un avort ? Nevoie urgenta !!!"

 Mai cititi o data daca nu v-ati focalizat bine privirea... da, este si o greseala de scriere, dar sa trecem peste, esenta de prostie, penibilitate si preacurvism se intelege.

Ce sa inteleg eu din asta? Paaai nici nu stiu cum sa explic iesirea-mi rapida si iritarea-mi... problema e - sa zicem - a mea pentru ca citesc asa magarii, dar mi-a sarit in ochi, asta e problema... Asta e problema, ca isi etaleaza prostia peste tot... acolo unde poate eu mai vad o poza frumoasa de-a prietenilor din vacanta, acolo unde poate mai schimb o vorba cu un prieten de peste hotare si dau cate un like la bancurile cu scotieni(citisem unul bun adineauri). 


Pe bune cum te poate duce capul sa scrii asa ceva? Si in gluma si in serios si beata si nebeata si cum vrei tu... mega plictisita de viata, cum sa scrii asa ceva? Nu ai altceva cu ce sa te afisezi? Cu ce sa atragi atentia? Cu ce sa primesti comentariile alea multe si like-urile date in fuga doar ca sa ai si tu activitate?
E trist pentru ca se glumeste cu astfel de lucruri, pentru ca mergand mai departe acceptiunea sau continutul semnatic al avortului intram intr-o zona de discutii ce a nascut controverse si tensiuni de zeci si sute de ani intre bisericile lumii, fara a mai aminti aici de strictetea cu care religia catolica a condamnat si condamna vehement aceste lucruri. Si as putea continua cu o grafiere despre increat si filozofii vechi, discutabile si mai putin discutabile, insa nu acesta e scopul articolului.

Si stau si ma gandesc acum... care e scopul articolului? Nu stiu... cand vezi astfel de lucruri iti dai seama ca scopul tau ramane pur si simplu acela de a nu cadea si tu in penibilitate si vulgaritate pentru ca... e pana la urma atat de josnic sa-ti expui astfel de lucruri public.


Ureaza-mi succes in drumul meu... mai e multa treaba, insa cu pasi mici se urca muntii!
Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu